Aquest any, la Fundació FiraGran impulsa “Veus de Primavera”, una nova trobada per a directors i cantaires de corals de persones grans de Catalunya. Aquest esdeveniment, que es concep des d’un punt de vista didàctic, posarà el foc en les veus madures i totes les seves possibilitats, i es presentarà com a espai per a la reflexió sobre dinàmiques d’assaig eficients i adaptades.

Durant aquesta trobada, que tindrà lloc el 21 de març a l’amfiteatre de l’Orfeó Gracienc, se celebraran tallers pràctics de direcció i tècnica vocal, adreçats tant a cantaires com a directors de corals de persones grans que busquen actualitzar la seva metodologia. Inscripcions, abans del 17 de març, seguint aquest enllaç.

Cal recordar que, des de FiraGran sentim una gran sensibilitat pel cant coral. No en va, el Saló allotja cada any el Festival de Corals de Persones Grans de Catalunya. En aquesta ocasió, la XVII edició d’aquest certamen se celebrarà els dies 28 i 29 de maig a la Farga de L’Hospitalet. Una trobada que és molt més que una exhibició musical: és un espai d’emoció, participació i convivència, en el qual corals formades per persones grans de tota Catalunya comparteixen la seva passió pel cant i celebren la vida activa a través de la música.